Jump to content

Th3^pSk

Super-Moderators
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Saracacioasa

About Th3^pSk

  • Rank
    Nou-Venit
  1. Google a intrat din nou în vizorul Uniunii Europene și ar putea primi o amendă record în această lună. Android iar e în centrul atenției. Noua amendă pentru Google ar fi motivat de presiunile pe care le face la adresa producătorilor de smartphone-uri. Google le cere acestora să să instaleze aplicațiile sale pe baza cărora face bani din reclame. Pedeapsa vine de la Margrethe Vestager, comisar pentru politică regională al Comisiei Europene, și se așteaptă ca această amendă să se ridice la nivelul miliardelor de dolari, potrivit unor surse apropiate comisarului. De ce este în pericol compania americană să fie amendată? UE nu este de acord cu strategia prin care compania pune presiune mare pe producătorii de smartphone-uri și tablete ale căror produse au sistemul de operare Android să instaleze aplicațiile Google, precum Google Chrome, Maps și așa mai departe. UE crede că producătorii ca HTC sau Samsung sunt obligați să pună Search ca motor de căutare presetat, Chrome ca browser presetat, altfel riscă să piardă accesul la magazinul de aplicații. Asta ar fi o lovitură foarte mare pentru producătorii acestor telefoane. O soluție nedorită e ca aceștia să nu mai folosească versiunea de Android de la Google, adică fără aplicații, inclusiv Play Store. Altă soluție ar fi ca Google să nu mai condiționeze folosirea de preinstalarea aplicațiilor, ceea ce, realist vorbind, nu se va întâmpla. Vestager crede că astfel de aranjamente cu producătorii de smartphone-uri asigură continuarea dominației Google în domeniul telefoanelor mobile. Astfel, Vestager vrea ca Google să nu mai impună producătorilor aplicațiile sale sau, măcar, să facă mai ușor pentru utilizatori procesul de schimbare a motorului de căutare sau a browserului. Niciun consilier al lui Vestager sau al companiei nu a comentat această informație. Consecințele s-ar putea dovedi grave. Prin forțarea instalării aplicațiilor sale în milioanele de telefoane și utilizarea acestora, compania poate obține și mai multe date despre utilizator, date care ar putea fi folosite pentru a vinde reclamă.
  2. Vivo Nex a fost subiectul multor speculații în prima jumătate a acestui an, de când a fost prezentat la MWC 2018 sub forma prototipului Vivo Apex. Luna trecută, a avut parte de o lansare oficială în China, dar nu era foarte clar dacă va ajunge și în alte colțuri ale mapamondului. Vivo Nex s-a lansat în luna iunie a acestui an în două variante, Vivo Nex S și Vivo Nex A. Pe lângă diferențele de preț și de performanță între cele două, Nex S include un cititor de amprente în ecran, în timp ce Nex A se rezumă la tradiționalul senzor de amprentă pe partea din spate a aparatului. Promovat ca fiind un gadget revoluționar, Vivo Nex a făcut valuri la nivel global datorită faptului că nu mai incorporează un breton în partea de sus pentru camera frontală. Pentru selfie-uri, vei utiliza o cameră ascunsă în carcasă care se ridică sub forma unui giroscop, atunci când ai nevoie de ea. Datorită acestui artificiu, raportul dintre ecranul efectiv utilizabil și întreaga parte din față a smartphone-ului este de 91,24%, un procentaj record. Vivo a confirmat că va începe procesul de propagare globală pentru Vivo Nex. În China, prețul de achiziție pentru versiunea de top a aparatului este de aproximativ 700 de dolari. Nu este exclus să ajungă pe la 800 – 900 de euro în majoritatea țărilor europene. În continuare vorbim de un gadget cu un ecran Full HD 1080p+ cu o diagonală de 6,59 inci. Sunetul este emis prin ecran datorită tehnologiei screen soundcasting care transformă vibrațiile sticlei în sunete percepute de ureche. Partea de performanță este asigurată de combinația dintre un Snapdragon 845 de la Qualcomm, un maxim de 8GB RAM și o memorie internă maximă de 256GB. Versiunea mai ieftină se rezumă la un Snapdragon 710, 6GB RAM și 128G
  3. BMW seria 8 e tipul acela de mașină la care ai visa. Vine și în România, doar că cu un motor de trei litri, diesel. Decizia e cel puțin ciudată, date fiind presiunile în UE contra acestor tipuri de motorizări. Vânzările de automobile diesel scad de la lună la lună, de la an la an. Scandalul Dieselgate cauzat de Volkswagen în Statele Unite ale Americii a fost un semnal de alarmă ca lumea să se trezească. Pe acest fond, Germania a dat mână liberă primăriilor pentru interzicerea motoarelor diesel, astfel că producătorii auto vor trebui să se orienteze către alte piețe pentru a-și vinde produsele. În acest context vine anunțul despre BMW seria 8. BMW a anunțat că mașina va fi și în România, cu un motor 840d. Are șase cilindri și dezvoltă 320 CP, transmisie Steptronic Sport cu opt trepte și accelerație de la 0 la 100 km/h în doar 4,9 secunde. În plus, BMW promite un consum de carburant redus de circa șase litri la 100 km. Vârful de gamă este însă BMW M850i xDrive Coupé cu motor V8 pe benzină cu 530 CP. Consumul este de circa 10 litri la suta de kilometri. Ambele versiuni au sistem de tracțiune integrală xDrive despre care producătorul afirmă că funcționează mai eficient ca niciodată. De ce e problematic motorul diesel – de la BMW sau alți producători La începutul lunii iulie, uzina BMW Group din Dingolfing a început producţia BMW seria 8 Coupé. În toamnă, mașina ajunge la vânzare. În România, va costa peste 100.000 de euro, versiunea diesel. Și de aici e problema: versiunea diesel. Acest model premium vine într-o vreme în care vânzările acestor motoare scad, iar problema e pe termen lung, la revânzare. Totodată, după decizia din Germania, din februarie 2018, se prea poate ca orașele să ia și decizia de-a interzice motorizările diesel. Deocamdată, doar au libertatea de-a face asta, dar nu e o interdicție națională. În egală măsură, pe fondul discuțiilor de a interzice echipările diesel în Europa, mai mulți producători au spus că vor renunța, treptat, la motoarele diesel. Volkswagen a pornit un scandal care va schimba industria auto în următorii ani. Motoarele diesel sunt primele pe listă. Până și BMW și-a declarat susținerea în martie 2018. Atunci, Harald Kruger, directorul executiv al BMW, a spus că dacă va fi o interdicție în Europa, compania sa va retrage de pe piață mașinile. Astfel, ne regăsim în prezent, când BMW seria 8 va avea motor diesel în România și alte țări. Este un automobil premium, scump, iar asupra achiziției ar trebui să meditezi destul de mult. Și e valabil pentru orice motor diesel. Același Kruger a spus că motoarele companiei sale sunt pregătite pentru viitor, ceea ce s-ar putea spune și despre Seria 8.
  4. Anul acesta a fost unul istoric pentru Facebook și nici măcar nu s-a terminat. Din martie până în prezent, după scandalul Cambridge Analytica, compania a trecut prin tot felul de momente străine până acum. Mai nou, aceleași probleme ca în cazul Cambridge Analytica au stârnit un scandal în care e implicată Rusia. Din martie până în prezent, Facebook a spus că schimbă reguli, a prezentat autorităților americane un raport de circa 700 de pagini și pe fiecare pagină îți arată ce reclame are în derulare. Chiar și așa, problema din Rusia, în care datele de pe Facebook ar fi fost exploatate de Mail.ru, e recentă și ar putea duce la dezvăluiri mai mari. Conform Facebook, Cambridge Analytica și alte companii au exploatat rețeaua socială cu permisiune. Asta până în 2014, când și-a regândit opțiunile. Astfel, din 2015 nu au mai avut acces terți la date așă de ușor. Ceea ce compania britanică, dar și Mail.ru, au folosit era o platformă pentru dezvoltatori de aplicații lansată în 2007. În contextul cu Mail.ru, compania rusească ar fi folosit mai multe aplicații de mesagerie, dar nu numai, conectate prin contul de Facebook. Unele dintre ele au fost active încă din 2009. Deși compania americană spune că multe erau de test, și au rămas private, nu a dat informații despre datele pe care Mail.ru le-ar fi colectat (dacă a făcut-o). Ce a făcut însă rețeaua socială a fost să le dea rușilor o prelungire de două săptămâni pentru a actualiza două aplicații de mesagerie care puteau colecta date despre listele de prieteni ale utilizatorilor, dar și mesajele celor care comunicau prin aplicațiile Mail.ru. În cele două săptămâni, aplicațiile n-ar fi avut însă acces la interesele utilizatorilor sau ceea ce preferă, cum a fost cazul cu Cambridge Analytica. De ce ar fi o problemă în cazul Mail.ru și Facebook? Ei bine, Iuri Milner, fondatorul companiei rusești, a investit la un moment dat în Facebook. Deși din 2003 nu s-a mai implicat în acțiunile Mail.ru, iar în 2010 și-a vândut acțiunile, el are legături strânse cu puterea din Rusia. O parte din banii primiți de la stat, drept finanțare, i-a investit mai departe în Facebook și Twitter. Milner a dezmințit ipoteza că ar fi încercat să se infiltreze în companii americane ca să „spioneze” pentru Rusia.
  5. Numele tău real: Denis Numele online: Th3^pSk Vârstă:16 Poze cu tine: Metode de contact: 0761338462 Cum ai auzit de comunitatea noastră: S a T a N a Descrie-te: Un baiat amuzant intelegator respectos si cu capul pe umeri Crezi că ar trebui schimbat ceva pe forum?: Da este comunitate noua sunt multe de schimbat Acordă o notă comunității (de la 1 la 5): 4
  6. Nume: Denis Vârstă: 16 De ce dorești să aplici pentru acest grad?: Pentru am experienta si stiu ce inseamna un forum nou si este de muncit la inceput Ce secțiune dorești spre moderare?: vrea Super-Moderator sa primesc daca nu sectiunea pentru moderator sa fie GamingZone, Tehnologie si Multimediat Ce îmbunătățiri poți aduce secțiunii moderate?: Vedem pe parcurs Explică activitatea ta pe forum și secțiune din ultima vreme: debea deschisa comunitatea Ești conștient că vei fi pus într-o perioadă de probă, iar dacă nu te vei descurca riști să fii suspendat?: Da Ești conștient că poți fi suspendat din funcție la prima abatere de la regulament?: Da Alte precizări: Nu Poți intra pe teamspeak la ședințe ?: Da
IPS TEMPLATE BY ASEPE for PlayForce.Ro
  • Contact Us
  • ×